2012. szeptember 4., kedd

Eliza és Chris nincsnek jóba~Történet 2.

Amikor Eliza egyszer csak azt vette észre, hogy Chris-t egy lány puszilgatja szerencsére eddig még csak arcon, de akkor sem stimmelt valami. De most nem nagyon törődött vele. Aztán amikor pont ment volna oda Eliza Chris-hez valami történt. Liz megcsókolta Chris-t Eliza nagyot csalódott Chris-ben. Egyből el is rohant aztán Chris meglátta, hogy sajnos ezt látta Eliza is akkor leoltotta Liz-t arrébb lökte magától és egyenesen Eliza után szaladt. Mivel tudjam elyik szobában lakik Bellá-val így tudta, hogy hova kell mennie. Hallotta, hogy valaki éppen dobál ki az ablakon avgy valahol valamit ki. Beakart nyitni amikor rájött, hogy zárva.
A fenébe. Most, hogy megyek be? -mérgelődött magában-
-Megvaaan. Bella neki van még egy kulcsa és épp most megy Adam-hez gyorsan elmegyek és elkérem.-ordított nagyot és már rohant is-
-Bel-la. -lihegett közben szegényke- Oda ad-nád... -fújt egy nagyot- a kulcsot a szobátokhoz kéne egy kicsit.
-Persze. -mondta Bella- De hova.... -mire kimondta volna már ott se volt Chris-
-Hát ez meg mi volt? -kérdezte Adam-
-Nem tudom. -mondta Bella-
Chris már fönt is volt gyorsan kinyitotta az ajtót és meglátta azt a nagy rumlit amit csinált Eliza.
Húúú... -gondolta magában Chris-
-Elizaaa. -kiabálta Chris- 
Majd egyszer csak egy kis motoszkálást hall. Aztán jön ám a nagy baj. Eliza ott áll és a kezében meg egy nagy csomó dolog amit neki tud majd vágni Chrisnek.
Hó-hó. -mondta Chris- Mit akarsz te azokkal csinálni?
-Na vajon mit? Hát tuti, hogy nem azt amit te csináltál Lizzel. Majd BUMM fejen vágta az egyik párnával Eliza Chris-t.
-Hé.. Ez meg mi volt? Én nem csináltam semmit!... -válaszolta Chris meglepődve-
-Nem-e? Láttam, ahogy csókolóztál Liz-zel. Nekem te ne hazudjál. -majd nek ivágott még egy párnát Eliza-
-Na, jól van.. Elmondom az igazat.. Nem én kezdtem ő puszilgatott reggelről és gondolom rájött, hogy téged ez nem érdekel és következőre meg már megcsókolt. -válaszolta Chris és gondolta, hogy talán elhiszi neki-
-Na persze. - vágott rá gyorsan Eliza- Én meg királynő vagyok...
-De tényleg így volt..lehetett.
-Micsoda? lehetett? Montam én ,hogy hazudsz. Te kis szemét.
-Ne. Eliza ne tedd ezt. Én szeretlrk tégend.. -majd elkeseredetten nézett Elizára Chris-
-Én meg utállak nem érdekelsz többé. Menj innen. -kezdett el könnyezni már Eliza-
Majd kizavarta Chris-t. Chris lement és megnézte, hogy miket dobálhatott ki. És meglátta. Mindent amit tőle kapott. A közös képeket is. Chris szomorúan fölszedte majd bement a szobájába Belláékat kizavarta és gondolkozott.

~Másnap reggel.

Liz meglátta, hogy Eliza és Chris nincs együtt egyből fülig ért a szája. Meglátta ezt Bella és gyorsan oda rohant Elizához.
-Eliza képzeld Liz nagyon örül, hogy már nem vagytok együtt Chris-sel.
-Nem érdekel úgy is imádják egymást. - mormogta Eliza-
-De.. ne kezd ezt. Nem látod, hogy mennyire szeret téged? Tiszta szomorú.
-Persze... -majd Eliza oda néz rá pont akkor Chris is Eliza elekzd mosolyogni, mert látja, hogy tényleg szomorú- Tényleg iagazad volt -mosolygott Eliza-
-Na láttod mondtam én. -mosolygott Bella is-
Majd Chris felállt és oda ment Elizához. Majd egy kis színváltás után el is kezdte mondandóját.
-Hát.. Tudod... Én... Tényleg nagyon.... Szeretlek. -mosolygott fel egy picit Chris-
Majd Eliza gyorsan Chris nyakába ugrott. És megcsókolta.
Hát ez Liz-nek nem nagyon tetszett. És már a következő csábításon gondolkozott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése